KEJOHANAN BALAPAN DAN PADANG KE 47 SKGT (SUKAN TAHUNAN)

                AlhamdulilLah, pada 28 Mac 2015 (Sabtu) telah berlangsung dengan jayanya Kejohanan Balapan Dan Padang SKGT 2015 di padang sekolah.  Program telah bermula seawal 7:45 pagi dan berakhir sekitar jam 12:30 tgh. Kejohanan kali ini telah dirasmikan oleh YB Datuk Rosni Binti Sohar ADUN Hulu Bernam.



           Kejohanan kali ini diuji dengan ketiadaan bekalan elektrik pada awal pagi. Tetapi dengan bantuan seorang bapa yang prihatin (Encik Kudus) telah meminjamkan generator elektrik untuk kegunaan kejohanan. Terima kasih diucapkan bagi pihak sekolah kepada encik Kudus.
           Pada tahun ini, Rumah Merah telah dinobatkan sebagai johan keseluruhan kejohanan, diikuti Biru (kedua) dan Kuning (ketiga). Tahniah diucapkan.
 


    Olahragawan dan olahragawati sekolah pada tahun ini di sandang kedua-duanya oleh peserta Rumah Merah iaitu Khairil Irfan Afiq Bin Khairil Faiezi dan Syahieda Adira Binti Suhaili. Tahniah kepada kedua-duanya.


Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang menjayakan kejohanan pada tahun ini. Kepada yang memberi sumbangan, PIBG, JKKP, ibu bapa, guru, murid dan semua yang terlibat pada tahun ini, jasa dan kerjasama anda hanya Allah yang membalasnya.

Galeri kejohanan..............

 


Ikrar kejohanan oleh Akmal Daniel

 

 

Acara
 

 

Senamrobik
 

Sumber kekuatan

 

 


Cabutan bertuah

Cabutan Smartphone 1

 

 

Cabutan Smartphone 2


SK GESIR TENGAH

Alamat : SK Gesir Tengah, 44020 Kuala Kubu Bharu, Selangor. Tel / Faks : 05-454 3326

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama